Ketahui Lokasi Terperinci Projek Sambungan Stesen baru LRT di : http://hartanah-kaya.blogspot.com/

http://iklan-free-percuma.blogspot.com/: 1001 Haruman Wangi Semerbak Bau Dan Jadikan Haruma

Nama*: kamal

Email*: miela_a1@yahoo.com

Web Site / URL / Blog: http://minyakwangi.miela-a.com

Gambar: banner_200.gif

Tajuk*: 1001 Haruman Wangi Semerbak Bau Dan Jadikan Haruman Sebagai Salah Satu Daripada Perniagaan Anda

Iklan*: Salam/Selamat Sejahtera,

Sebenarnya secara tidak sengaja saya diperkenalkan dengan produk minyak wangi. Sebelum ini, pelbagai produk dan perkhidmatan telah saya lakukan dan sehingga sekarang perkara-perkara itu saya teruskan. Dan bagi perniagaan ini pula, saya mengembangkan lagi perniagaan sedia ada dengan menambah produk jualan.

Dan saya lihat, dari sudut perkembangan perniagaan minyak wangi ini makin berkembang dengan pelbagai JENAMA baru muncul dalam pasaran Malaysia. Disaat inilah, saya terus mengorak langkah untuk menceburi diri dalam perniagaan ini. Kini, saya mengembangkan perniagaan minyak wangi ini dengan MENJENAMAKAN semula produk di atas jenama syarikt sendiri dan memasarkannya. Dengan bantuan strategi pemasaran yang baru, saya yakin suatu hari nanti, jenama ini dapat bersaing dalam pasaran walaupun tanpa membelanjakan kos pengiklanan yang besar. Kitalah yang akan mengiklankan produk syarikat ini dengan menggunakan pelbagai kaedah yang termampu.

Saya menjual produk ini secara kecil-kecilan terlebih dahulu untuk melihat potensi produk. Pada awal perniagaan saya hanya bermula dengan 6 bauan dan menjual di pasaran pejabat sahaja. Apa yang saya buat dengan hanya meletakkan minyak wangi tersebut dalam susunan di atas meja, dan ini secara tidak langsung akan membuatkan 'PAPARAN' kepada umum yang melihatnya. Rakan sepejabat bertanya, jadi secara pantas, saya mengambil peluang untuk mempromosikannya. Tak sampai satu hari 6 botol minyak wangi WANGIAN T'MAZA habis dijual. Riang gembira saya melihat kesemua produk habis dijual dan disaat itu jugalah saya mengambil keputusan untuk meneruskan perniagaan ini.

Saya terus menanam modal untuk menambah kepada sehingga 10 jenis bauan pula. Kali ini saya berpeluang untuk mencuba peluang menjual di pasaran terbuka di mana salah satu pejabat di Putrajaya. Walaupun ruang yang terhad, namum ramai yang mengunjungi gerai jualan saya. Nyata sekali lagi, sebanyak 30 botol dapat dijual dalam masa tak sampai 4 jam. Memang cukup laris.

Kini, saya masih meneruskan keadah penjualan begini setiap minggu, tak kira di mana ada peluang pasti saya akan sertainya. Purata jualan setiap jualan di pasaran terbuka 20 botol tak sampai 2 jam. Bayangkanlah keuntungan setiap botol yang saya perolehi. Itulah sehingga boleh mencecah yang agak lumayan mengikut pakej pembelian jika semua botol minyak wangi habis dijual.

Saya tidak akan menoleh kebelakang lagi kerana kemampuan minyak wangi WANGIAN T'MAZA ini boleh membuatkan saya tersenyum gembira. Saya telah melihat potensi dari perniagaan minyak wangi ini dan dengan strategi-strategi promosi tertentu dan sesuai, penjualan amat menggalakkan. Cuma masa yang menentukan.

Inilah yang saya ingin berkongsi dengan anda dan ingin sama-sama membantu kepada mereka yang memerlukan.

Apa yang saya boleh tawarkan adalah menyediakan perkhidmatan pembelian secara BORONG dan menghantar produk Wangian T'Maza ini kepada anda. Dan anda sebagai rakan dalam perniagaan baru ini, saya akan membentuk kumpulan-kumpulan rakan niaga. Nama anda akan disenarai dalam laman web ini bagi paparan umum bagi jualan runcit dan membentuk jaringan di kawasan anda. Inilah jaringan perniagaan yang saya akan lakukan.


Visitor IP: 203.82.92.57

Powered by EmailMeForm http://www.emailmeform.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...