Ketahui Lokasi Terperinci Projek Sambungan Stesen baru LRT di : http://hartanah-kaya.blogspot.com/

http://iklan-free-percuma.blogspot.com/: JOM MELABUR DENGAN DINAR IRAQ

Nama*: laburdinar

Email*: mydinar.biz@gmail.com

Web Site / URL / Blog: http://mydinar.biz/main/

Gambar: Dinar.JPG

Tajuk*: JOM MELABUR DENGAN DINAR IRAQ

Iklan*: Iraq merupakan pengeluar minyak terbesar di dunia di mana 95% sumber ekonominya disumbangkan oleh pengeksportan minyak. Tambahan pula harga minyak yang semakin meningkat sekarang…Ingat..dinar iraq yang baru keluar pada Oktober 2003. Kerajaan sementara yang baru di Iraq pula menggalakkan pelabur asing melabur di Iraq, inilah kunci utama untuk membangunkan semula kekuatan ekonomi Iraq.

13 INFO TENTANG PELABURAN DINAR IRAQ

1. Nilai Dinar Iraq sebelum 1990 ialah 1 Dinar = USD 3.20. Pada ketika itu, Dinar Kuwait juga bernilai 1 Dinar = USD 3.40.
2. Semasa Perang Iraq Vs Kuwait pada 1990, Dinar Kuwait jatuh merudum ke USD 0.30. Pada 2003, Dinar Kuwait melonjak semula ke USD 3.40. Maka pakar ekonomi meramalkan nilai Dinar Iraq pun akan melonjak sama ke USD 3.20.
3. Iraq mempunyai reserve minyak pertama terbesar dan reserve gas ketiga terbesar di dunia.
4. Usaha cari gali minyak di Iraq kini adalah kearah pengeluaran 11 juta tong sehari dalam tempoh 5 tahun akan datang, dimana ianya sama dengan jumlah pengeluaran Arab Saudi. Semua pelabur besar dan dana pelaburan dunia bertumpu dan dicurahkan ke Iraq mencari minyak. Apakah manasabah nilai Dinar kini yang kurang dari satu sen USD? TIDAK ADIL SEKALI. Ianya wajar kembali ke nilai sebenar iaitu USD 3.20!!!
5. Nilai dinar Iraq akan naik seiring dengan pengeluaran minyak. Penganalisis meramalkan jika Iraq mencapai pengeluaran 5 juta tong sehari, maka nilai Dinarnya adalah pada paling kurang bersamaan dengan USD 0.30.
6. Selepas apungan, Dinar boleh dijual beli di pasaran terbuka. Bank komersil dan Pengurup Wang adalah medium jual beli sesuatu matawang yang telah diapungkan.
7. Amerika Syarikat adalah negara yang paling banyak membeli Dinar Iraq. Kini merekalah yang paling mengharapkan Dinar ini diapungkan pada kadar USD 1.47
8. Iraq telah melalui dua kali pilihanraya yang lebih demokratik berbanding era Saddam Hussin. Maka sistem politik, pentadbiran dan ekonomi Iraq kini adalah lebih tersusun berbanding dengan era lalu.
9. Bursa saham Iraq secara elektronik akan dibuka kepada pelabur asing. Maka keperluan Dinar diapungkan adalah amat mendesak sekali untuk merancakkan Bursa Saham ini.
10. Rancangan Iraq mewujudkan note Dinar yang kecil seperti 1/2 dan 1 Dinar adalah satu petanda jelas bahawa Dinar akan melonjak.
11. Pada 2003, apabila Dinar Iraq yang baru diperkenalkan, peramal ekonomi menjangkakan Dinar akan diapungkan dalam tempoh antara 5 ke 10 tahun. Kini setelah 7 tahun, maka ianya satu masa yang PALING WAJAR DAN DINANTIKAN oleh semua pihak
12. Apabila dinar sudah diapungkan, maka pada amalan lazimnya ia boleh dijual atau ditukar di mana-mana pengurup wang atau bank komersil.
13. Apa ditunggu lagi. Peluang sudah terhidang di hadapan mata. Rezeki jangan ditolak. Ubah nasib anda hari ini. Belilah dinar Iraq, sebagai pelaburan yang paling bijak dalam abad ini. Jangan biarkan kegagalan kita mengambil manfaat keuntungan apungan wangKuwait, afghanistan, jerman, russia berulang kembali. Beli dinar Iraq, sebagai simpanan harta karun kita dalam masa terdekat..

POTENSI DINAR & JUM. KEUNTUNGAN

Jika harga 1 Dinar diapungkan pada 3.00 USD (Sama sebelum perang) :
1. Modal RM 90, miliki 10,000 Dinar Iraq & berpotensi untung RM 100 Ribu
2. Modal RM 140, miliki 25,000 Dinar Iraq & berpotensi untung RM 250 Ribu
3. Modal RM 250, miliki 50,000 Dinar Iraq & berpotensi untung RM 500 Ribu
4. Modal RM 500, miliki 100,000 Dinar Iraq & berpotensi untung RM 1 JUTA
5. Modal RM 1700, miliki 500,00 Dinar Iraq & berpotensi untung RM 5 JUTA
6. Modal RM 3200, miliki 1 JUTA Dinar Iraq & berpotensi untung RM 10 JUTA
7. Modal RM 6400, miliki 2 JUTA Dinar Iraq & berpotensi untung RM 20 JUTA

Jadi yakinlah dengan Dinar Iraq. Tempahlah sekarang demi mengubah nasib anda di masa hadapan. InsyaALLAH..

Untuk info lebih lanjut..

Email : mydinar.biz@gmail.com
Tel : 013 9849 013
Web : http://mydinar.biz/main/


Visitor IP: 116.197.7.44

Powered by EmailMeForm http://www.emailmeform.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...