Ketahui Lokasi Terperinci Projek Sambungan Stesen baru LRT di : http://hartanah-kaya.blogspot.com/

http://iklan-free-percuma.blogspot.com/: Cenderahati Perkahwinan

Nama*: ellybake

Email*: ellybake@hotmail.com

Web Site / URL / Blog: http://bakewithelly.com/

Gambar: cupcakes.jpg

Tajuk*: Cenderahati Perkahwinan

Iklan*: Cenderahati perkahwinan??? Saya yakin ada diantara anda semua yang tahu pasal benda ni dan saya jugak yakin bahawa ada jugak mereka yang tak tahu pasal cenderahati perkahwinan. Kalau anda nak tahu, cenderahati perkahwinan atau dipanggil 'wedding doorgift' ni adalah satu jenis cenderahati yang anda bagi kat tetamu anda sebagai tanda penghargaan kepada mereka kerana sudi meraikan hari bahagia anda. Doorgift yang biasa diberi kadang2 berbentuk makanan atau bukan makanan seperti keychain, kipas, tuala kecik dan sebagainya.

Zaman kecik2 dulu doorgift yang paling glamer adalah telur rebus, kadang2 terkena jugak yang mentah atau belum masak, habis baju meleleh telur tersebut. Pastu yang glamer sikit gula2 atau coklat koko jelly. Tapi sekarang ni dunia dah berubah, astro pun dah tukar ke beyond.. hehehe.. sekarang ni dah susah nak dapat doorgift telus rebus ni kan??? Bukan ape.. harga telur pun dah mahal sekarang ni.. hmmm.. sekarang ni dah macam2 makanan orang jadikan sebagai doorgift, sampai kita si tetamu ni ter'banding-banding ler jugak doorgift ape yang diberi setiap kali kami ke rumah kenduri. Seronok jugak tengok kreativiti dan inovasi yang si mempelai jelmakan melalui cenderahati perkahwinan ni kan??

Nak buat semua tu sendiri sebelum majlis kahwin??? Hmm sempat ke?? Pandai ker??? Tempah je lah?? Nak tempah pulak kat mana yer?? Haaa.. ni nak bagitau ni.. kalau ada berada di kelantan @ terengganu anda boleh ler tempah dengan kami.. macam2 jenis doorgift yang disediakan seperti coklat homemade, cupcakes, muffin, kek cawan mini, apam polka dot, apam mekar, macaron, donut, cream dan macam2 lagi.. bentuk pun cantik2.. xcaye gi le nengok nanti kat kedai kami atau boleh layari www.bakewithelly.com.. Mcam2 pattern ada tau.. harga pun boleh tahan la murah.. harga mampu milik la katakan..

Selain dari perkahwinan, kami juga menyediakan cenderahati untuk majlis2 seperti berkhatan, khatam quran, solat hajat, aqiqah, doa kesyukuran, pertunangan, merisik dan banyak lagilah.. hantaran perkahwinan pun diorang buat.. yang paling digemari pelanggan ialah 1 kotak (16 biji cupcakes) yang harganya diantara RM2.00 hingga RM3.50 sebiji serta coklat homemade 35 biji dalam satu kotak atau yang berbentuk kotak cenderahati (harganya diantara RM35.00 hingga RM80.00).. So kalau berminat tu sudi2lah ke web kami ni.. tq

http://bakewithelly.com/

Hubungi Kami
KELANTAN
013 9849 013
013 9297372
0127466 019

TERENGGANU
019 4654 551
013 976 7186


Visitor IP: 116.197.4.97

Powered by EmailMeForm http://www.emailmeform.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...